Mijn NCG
In de persoonlijke online omgeving Mijn NCG vindt u belangrijke documenten en informatie over de opname, beoordeling en mogelijke versterking van uw woning*.
Voor wie is Mijn NCG?
Mijn NCG is voor eigenaren die aan het begin van hun versterking staan. Hiermee bedoelen we dat het werk voor de versterking nog niet is gestart. Ook is Mijn NCG voor eigenaren die al verder in de versterking van hun woning zitten. In september 2024 hebben de eerste eigenaren toegang gekregen tot Mijn NCG. In januari 2025 kreeg de tweede groep eigenaren toegang tot Mijn NCG en in mei kreeg een derde groep toegang. Stap voor stap krijgen dus steeds meer eigenaren dus toegang tot Mijn NCG. Daarom kan het zijn dat uw buren wel toegang hebben en u nog niet.
Hoe krijg ik toegang tot Mijn NCG?
Zodra u toegang krijgt tot Mijn NCG ontvangt u een brief van NCG. Hierin leggen we uit hoe u kunt inloggen. U kunt zelf geen toegang aanvragen. Of en wanneer u toegang krijgt, hangt af van uw situatie. Twijfelt u of u toegang heeft tot Mijn NCG? Neem dan contact op met uw bewonersbegeleider. U kunt ook bellen met een van onze medewerkers via telefoonnummer 088 – 041 44 77.
Wat kan ik doen met Mijn NCG?
In Mijn NCG vindt u:
- In welke fase van de versterking uw woning zit.
- Uitleg over het versterkingsproces.
- Belangrijke documenten, zoals beoordelingsrapporten en besluiten.
- Brieven en (gespreks-)verslagen
- Uw goedgekeurde vergoedingen
- Aanvraagformulieren voor een onafhankelijk financieel adviseur en/of bouwadviseur.
- Uw persoonlijke gegevens.
- De contactgegevens van uw bewonersbegeleider en het versterkingspunt bij u in de buurt.
Mijn NCG verder ontwikkelen
Mijn NCG is in ontwikkeling. Dat betekent dat we Mijn NCG steeds verder uitbreiden en verbeteren. Stap voor stap krijgen meer eigenaren toegang. Ook zorgen we ervoor dat u steeds meer kan in Mijn NCG.
Privacy en veiligheid
Uw privacy en de veiligheid van uw gegevens zijn voor ons heel belangrijk. In Mijn NCG worden uw gegevens beschermd door de nieuwste beveiligingsmaatregelen. Alleen u en de betrokken medewerkers van NCG hebben toegang tot uw persoonlijke gegevens.
Hulp nodig?
Heeft u hulp nodig bij het gebruik van Mijn NCG? Of heeft u vragen? Neem dan contact op met uw bewonersbegeleider.
U kunt ook bellen met een van onze medewerkers via telefoonnummer 088 – 041 44 77. Of mailen naar info@nationaalcoordinatorgroningen.nl. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
*Is uw gebouw geen woning, maar bijvoorbeeld een bedrijfspand? Dan kunt u overal waar woning staat gebouw lezen.
Laatste update: 23-01-2025